Tuesday, April 6, 2010

Selingan jek-Whataya Want From Me...

Arghh...dah pukul 2.42 am. Aku belum lagi tidur ni. Aku tetau apa nak jawab kalau esok aku mengantuk di sesi aku. Hadeh...Skejap td aku cek harga kondominium yg aku duduki ni. Namanya The Qwest. Harga $350,000-$600,000(tak pasti ini CAD ke USD since dorg just ltk $ sign. It works for both currency). Sewanya antara $2000-$2600(tak tahu ini rate bulanan ke harian). Aku menetap di sini dibayar oleh bos aku. Suprisingly, now I have many bosses. And now aku rs lbh senang utk melabel mereka semua ni sebagai bos.

Aku tidur lambat ni sbb td sibuk memasak kunun, ada la kejadiannya. Lain kali aku detailkan. Pastu aku end up beli hot dog kat luar kediaman. Makan smbl berborak, pastu search video Adam Lambert merata-rata You Tube, mainkannya sambil cr info penting kat internet, merancang percutian aku di sini. Mesti tahu kadar masuk dan waktu dibuka pukul berapa. Ada tpt yg dpt masuk free pada waktu tertentu. Penting utk aku Google tu.

Aku tak akan letak lirik lagu di atas tu kat sini. Lagu Whataya Want From Me by Adam Lambert dan Bad Romance by Lady Gaga adalah feveret terkini aku. Aku dgr kedua-dua lagu ni (of coz termasuk beberapa lagu yg aku bikin playlist dlm penerbangan aku br2 ni) hampir sepanjang perjalanan selepas aku transit(detailnya belum sempat aku sediakan). Aku tgh rushing menaip ni sbb byk lagi video Adam Lambert yg aku blom tgk. Nak tgk sbelum tidor. Aku takut kn jet lag lg since aku gedik2 tido lambat ni.

Aku mula ske lagu2 Adam sejak aku dgr lagu kat atas tu. Lagu yg powerful. Aku br sj tgk videonya. Mungkin aku agak ketinggalan. Peduli apa aku. Korg igt aku ada byk masa ke nak mengGoogle sumer ni...? Kalau aku ada laptop sekalipun atau ada akses, aku x de masa terluang sgt. Sgt pack jadual aku mcm hape ntah. Sbelum ni aku ske dia nyanyikan No Boundaries. Aku lbh suka nyanyiannya utk lagu tu berbanding Kris Allen. Then kuar lagu Time For Miracle utk 2012 soundtrack. Erm, this guy kind of hot (mengikut coretan peminatnya di You Tube). Beb, peminat dia neh fanatik. Tp aku setuju dgn dorg. He is a bit handsome kalau dia tak weirdo cam tu. (He doesn't look nice pada masa2 chubby...) And he is a guy who can wear mascara in such a gorgeous and sexy way. Perhaps, he is the only man who looks good putting on mascara. Boyfriend dia kurus jek. Masih together lagi ke...

Ok, x de mood utk menaip pasal early days of my trip just yet. Aku sgt ada mood ni nak menonton video2 Adam. Aku sibuk Google ni pun sbb br tahu pasal show kontroversi dia. Ketinggalan kan aku...? Ye betul tuan2 dan puan2 sekalian. Sila la teruskan mengutuk aku. I dun mind...hakikat la plak kan....

Bubye....(Haish, broingnyer coz aku x cukup masa nak letak gambar Adam kat sini...Sunyi sepi blog aku neh tanpa sket sentuhan kreatif gambar2 copy paste. Ngahahahaha....)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails