Monday, April 5, 2010

Skipping post: Day 3

Ntah ape bende ler Day 3 ttb ek...Aku terpaksa skip memandangkan ini dah hari ketiga aku berada di rantau org...Oooops, dah masuk hari keempat pun.

Kat mane aku neh...? Sbenarnya aku berada di Toronto, Canada. Lbh tepatnye, skang aku berada di satu kondomonium di Simcoe Street And Richmond, sekitar University Avenue. Tak reti sgtla aku nak mendescribekan secara terlampau. Ah, byk sgt nak diceritakan. Detik2 terawal dan perjalanan yg aku tempuhi utk aku smp ke sini sgt bererti. Tp aku perlukan lbh masa utk itu. Mungkin aku akan lakukannya esok. Aku x pasti di mana aku berhenti menulis blog ni sebelum ini. Tp seingat aku, aku ada wat entry tentang aku nak oversea. Kini aku di oversea sudah. Untuk pertama kali dlm hidup. Perasaan teruja sgt terasa kini. Sebelum aku smp, aku x pk sgt. Sebaliknya aku sgt takut sbb aku dtg ni bekerja. Dan kerja yg diharapkan dr aku bukan cikai2.

Kondo ni tempat penginapan aku selama lbh 3 mgu aku di sini. Lbh kurang sebulan la total upnye. Sgt la masyuk tpt ni, aku mungkin aku akan ceritakan lbh detail. Gambar...? Erm, aku cuba usahakan. Byk usaha utk semua ni. Aku x byk masa. Skang dah pukul 1 pg lbh kat sini. Kat Malaysia, skang dah pukul 1 tgh. Ada beza masa tepat 12 jam memandangkan dorg skang tak pakai DST(Day Light Saving Time). Kalau guna DST ni, ada gap sejam dua berbanding waktu Malaysia. Aku perlu tidur skang. Aku dah kena jet lag pun hari kedua aku smp ke sini. Esok dan hari2 seterusnya, aku msh sibuk. Nak wat connection testing lagi. Haduih, memana aku pg pun x lari dr sket2 networking. Bateri pun dah nak abis neh...Erm...Bubye..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails