Sunday, February 21, 2010

Aku dah ada Facebook

Halo...

Org lain dh lama ada FB. Dah expert dah. Aku br nak ada. Haha...Biasakla, aku ni ketinggalan zaman sebab aku ni x minat sgt bende camni...

Kenapa aku leh create akaun FB ari ni yer...? Erm, sng jek. Tujuannya hanyalah aku nak connect ke FB satu kawan aku ni. Jd, alang2 aku dah bukak FB tu, aku add la sumer kawan yg aku rs nak continue friendship. Ada lagi yg lain tp aku lom add. Letih la nak add. Kalau dorg terjumpa aku nanti, pepandai la add sendiri. Nanti aku accept. Hihi...

Aku tkt FB aku tak aktif jek nanti. Ari ni aku dpt wat byk entry sbb kawan aku suruh guna internet ni. Dia dah tido sbb dia dah penat. Td aku dah ter dc byk kali. Tp dia ttp sambung balik connection utk aku guna. Bgs kawan aku neh, aku jd slalu buat sesuatu sbb dia slalu desak aku lakukan. Dulu aku berenti keje pun main reasonnya sebab dia yg suruh. Haish, aku ni taat setia sekali...Oh, setia ke...? Td bila aku bgtau dia yg aku inform kat sorg teman tentang kami nak ke Cameron dan kawan tu nak ikut sama, muka dia dah berubah. Oh, aku dah buat salah ke...? Erm, x pe la...aku hanya leh harap, kawan aku tu x jd ikutlah...Susah jugak mcm ni. Nak bercuti pun kena pegi berasingan. Kawan aku yg di umah ni slalu kata dia tak kisah. Tp aku sedar, setiap kali smp masa, dia akan bg hint sket itu ini alasan. Kisah la tu. Lbh baik dia bgtahu awal2 supaya lain kali aku x ajak org lain kemana-mana. No wonder dia tak pernah nak ikut aku kemana-mana dgn kawan aku yg lain walaupun cuma utk makan malam.

Aku rs lama2 dia dah nak jd cam budak Serdang. Aku rs budak Serdang dah nak ok skang. Tp x bermakna dia sudi nak bercampur gaul dgn kawan2 aku yg lain. Jd biarkan la kawan2 aku ni trs mcm tu. Yg penting aku masih berkawan dgn mereka semua. Harap lps ni FB akan lbh mengeratkan friendship yg aku jalin dgn sesiapa sj.

Nak hidup happy kan, kena la aku tabah dgn keadaan mcm ni. Dah ada FB, lps ni apa lg ye...? Twitter...? Oh, apa yg aku nak twit twitkan tiap ari...X de idea la...Kekadang aku jd boring...FB, twitter dll ni bukan dunia aku...Just give it a try...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails