Wednesday, July 21, 2010

Despicabe Me


Ini lagi satu movie yang aku br tgk semalam. Movie ni aku dgr dpt sambutan menggalakkan. Masa aku tgk trailer dia, mmg rs nak tgk. Aku tahu kawan aku nak sgt tgk. Giler citer budak la dia neh. Tp since aku sendiri nak tgk, ok la....layan kan...


Kawan aku slalu terpaksa mengikut aku nak tgk movie ape...Dia slalu sanggup je kemudiankan movie yg dia sendiri nak tgk berbanding aku. (Sungguh pengalah budak neh, tabik spring kat dia...* tak leh ckp syg kat dia kat dlm ni...nnt ada plak yg misunderstood). Aku mmg pandai buat muka, Aku dah develop muka ketat mcm moody memanjang tu sejak aku dok keje kat tpt lama sebelum aku keje kat tpt skang. Hah, aku miss saat2 aku keje di site pertama aku. Sronok sbb kawan2 semua yg sporting. Ske tgk wayang, ske lepak dan ske makan2. Kat site kedua tu, major problem yg wat aku x senang adalah client. Ada satu dua pegawai tu aku rs cam nak baling kasut jek (awww, sungguh ladies statement aku ni u alls....hahaha)


Best giler citer nih...Pg la tgk...menghiburkan la jugak. Skang aku look forward la kalau ada manufacturer yg kuarkan toys dr movie ni. Comel jugak si kuning2 dia tu nak wat koleksi kan....ahaks...


Aku tetau apa2 sgt psl citer ni sebelum tonton dia. Jd, memula aku tgk watak utama dia, aku igtkan si Penguin dr cerita Batman...haha...Muka cam penguin...Kesimpulan...3 bintang...! Huhu...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails