Wednesday, July 21, 2010

Oh, akhirnye aku kembali

Waah, rs mcm sgt lama dah aku tglkan blog aku neh...Aku pk aku x nak smbg dah, tp ttb ada peluang lak nak wat entry...Aku sibuk la skang. Ada masa kawan2 tertentu jek buat masa ni. Itupun sbb dorg ni sentiasa di sekeliling aku. Byk kawan2 lain yg aku tak berpeluang jumpa. Sibuk dgn keje dan byk halangan lain lagi. Sibuk dgn boyfriend....? Oh itu super NO NO NO to me....never ever aku ada boyfriend. Tak minat ? Aku rs mcm tu. Tp most likely aku belom jmp yg btl2 ske. So jgn tya aku soalan paling common itteww...Tp, memane aku pg pun, aku ttp ada boy yg menjadi apple of my eyes. Ada2 jek unofficial kekasih gelapku. Hahaha...Yg br ni best. He's so cute I can't stand it. hahaha...Sj jek wat hiburan...Bukan leh wat ape pun dgn dia. X de hala tuju mcm biasa...

Maaf la, aku tahu aku dah promise kat diri sendiri dan yg lain pasal aku nak tulis catatan pengalaman aku ke Toronto...Tp aku betul2 x de masa la utk tu. Nanti la aku selitkan apa2 tentangnya dlm entry2 aku selepas ni(klu ada lagi la...ahaks). Dah agak lama apa... Bukan sng utk aku recall...Moral of the story, lain kali kena terus jot down kat sini...Jgn jd macam aku neh, sibuk aje dgn hiburan tgh malam aku smp x tido. Satu entry pun x menjadi masa tu. Adeh...Skang utk wat entry tentang Toronto tu, aku leh kata impossible. Aku ada beberapa gambar utk dikongsi. Bukan berkenaan Toronto tp hal2 selepas tu. Masalahnya sumer gamba di pc opis dan aku x dpt nak email ke akaun yahoo aku. Sebab x smp stengah tahun keje tpt br, inbox aku dah penuh. Aku kene mintak mentenen utk bikinkan akaun akaiv utk aku sebelum aku dpt wat cleanup selepas backup. Aku agak expert bab mengcrashkan pc dan VM. haha...Aku riso klu aku tercrashkan email aku sendiri.

Condition aku skang...? Erm, leh kata baik. Slalu kalau client tya, aku mesti jawab "I am good". Padahal aku dok soseh-soseh selsema. Naseb baik meeting kebanyakannya pakai conference call dan bukan video conference. Aku leh slow down kan lagi esak selsema aku tuh. Kalau x, haish, leceh la...

Let's start over ok. Maaf la aku x dpt berkongsi gambar skang. Nanti aku usahakan. Skang entry aku hanya taipan tanpa sebarang edit ke font type, size atau pun kaler. Redha je la ye....Masa yg aku ada hanya utk menaip. No edit2. Tp, aku rs lbh baik dr x de entry langsung. Aku sendiri nak recall balik peristiwa hidup aku bergantung pada blog ni. Harap dpt teruskan update dgn baik la...Gambar leh tarok kemudian. Ayat kene dulukan ek. Pasal tkt jd mcm Toronto, abis lupa. ceh...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails