Wednesday, July 21, 2010

The Twilight Saga: Eclipse


Aku dah tgk Twilight ni masa minggu kedua tayangan dia kut. Masa tu aku pg ke cinema sbb nak tgk Predators. Sygnya movie tu dah mula. Tempat yg aku pg ni sgt la convenient utk tgk wayang. Best tgk wayang sini. Senang dpt tiket. Aku leh dtg tiap2 ari lps balik keje kalau aku x balik lambat la.


Predator msh ada tayangan lain pada hari yg sama tp masanya agak lambat utk aku tgu sehingga tamat tayangan. Jd aku dan kawan pun pilih utk tgk Twilight. Aku bukanlah peminat cerita ni. Tp aku agak teruja utk tgk cerita kali ni sbb dgr dia agak best. Nak baca buku dia jgn mimpi la. Sebab aku biasanya beli aje wat koleksi. Baca jauh sekali.


Sian kawan aku. Dia slalu kena mengalah dgn aku. Sbenarnya dia nak tgk Despicable Me. Tp aku yg x minat movie ala2 kekartunan dan kiddy ni x nak tgk. Aku ckp kat dia aku leh tgk tp not in prior list. So dia mengikut je kehendak aku yg nak tgk Twilight. At last ktrg leh gelak2 tgk citer ni. Agak best la kali ni compare to New Moon yg dulu. Menarik jugak movie kali ni. Aku adalah peminat Jacob. Aku ske lelaki yg cool tp aku rs Edward ni terlalu senyap a.k.a bosan. Jd aku peminat Jacob. Lgpun body Jacob ni lbh hot ape...hahaha...Ketawa aku bila dia ucapkan dialog I am hotter than you. Yes Jacob, indeed...you are.


Citer ni masih dlm tayangan. So aku x de la nak bg review ke hape...Just nak letak kat sini jek yg aku dah tgk. Biasala, blog kan tpt mencatat A-Z aktiviti ntah apa2 kita neh...Yg penting...Kita enjoy...!!!


0 comments:

Related Posts with Thumbnails