Monday, October 19, 2009

Site feveret aku

Sbelum aku blah dr blog ni ari ni. Aku nak kongsi sket site2 yang aku ske masuk. Ngehe.

Kat tpt keje aku ni(aku on site neh. Tpt keje ni bukan opis company aku ye, harap maklum. Maka x slh kan kalau aku nak kutuk sket2. Hehe), banyak bende kene blok. Facebook x leh, friendster x leh, myspace etc sumer x leh la termasuklah segala unsur2 download. Yg paling ngengnye, nak download update anti-virus pun x leh. Bygkan la tahap penguasaan virus kat lappy2 kami kat sini. Lappy aku juga kong agaknya sbb virus yg dah take over laptop aku tuh. Nak open window pun x leh. Sudah damage bah.

Oleh sebab sume dah kena blok, yg x kene tu lah jd bahan feveret. Erm, stakat ni bende2 yang aku ske kat internet tgl neh jek.

1) Harian Metro
2) Berita Harian (no 1 ngan 2 ni slalu nya boring gak bila x de berita best. Sedey)
3) Ni best : http://www.ohbulan.com/
4) http://www.beautifulnara.com/ (Ni suku sakat dgn yg no 3).

Aku br kenali no 3 dan 4 dlm 2 minggu. Boleh la nak membunuh sket rs jemu aku kat opis ni. Hmmh.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails