Monday, October 19, 2009

New Sweet Life

Hello. Sbenarnya aku seorang yg slalu mencatatkan nota hidup aku di atas kertas. Bila zaman berubah, aku pun berubah. Aku mula menaip dlm notepad di laptop aku. Dan 'Hello' adalah perkataan yang aku guna setiap ari untuk memulakan catatan aku. Skema aku ni. Tp org putih kata 'Who damn cares'. Hahaha...

Aku dulu pernah ada blog. Tp disebabkan aku x ske berkongsi hal peribadi aku apatah lagi gambar, aku menjadi anti-blog. Tp skang aku tahu, blog bukan semata-mata hal peribadi kau kan. Nak sambung blog yg dulu, aiya. Aku rs mesti ia dah mampus. Sebab aku dah lupa pun passwordnya. Hehe...

Erm, aku masih lg sperti dulu yg x ske berkongsi sgt. Lbh2 lagi nak tunjuk muka aku ni kat internet. Tp aku ada sket kemajuan la skang. Aku rs kalau bende tu agak ok, apa salah nya dishare. Ada kawan2 aku yg share almost everything dlm blog dorg. Aku x seberani tu. Penakut aku ni. Tp aku dah agak open skang. Jd skang ni, aku tgh ajar diri aku untuk mencuba. Bg la aku peluang ye...

Jgn marah la kat aku. Sebab tujuan aku berblog ni masih sama. Nak jdkan ia tempat luahan prasaan. Haha. Dlm diari maya aku, aku bermonolog dgn diri sendiri. Akan jd bende sm jugak nanti di blog aku yg ntah apa2 ni.

Kenapa aku mula blog smula...?

1) Aku saaaaaaaaaaaaaaaaangat buhsan ni. Ada keje kat opis tp lom boleh mula. Jd aku ni kategori x de keje la skang.

2) Aku nak blaja pasal blog. Jd kreatif sket and bla bla bla

3) Laptop yg bos bg aku utk bekerja tgh rosak. Oh no semua isi diari maya aku ada dlm tu. I'l be dead for sure. Skang bos bg aku lappy ganti buat sementara. Lappy ni sgtlah old school. Touchpad x de. Ia ada roller kat tgh2 keyboard. Dan aku yg x ske guna mouse ni dah jd terkial-kial nak menggunakan lappy hampeh ni. Untuk wat ia nampak berguna sket, aku pun wat la blog. Hehe...

So, marilah blaja blogging dgn aku. Jgn mare ye sbb site aku ni hamatz buruk. Aku budak br blaja. Kalau salah tlg la anta tutorial kat aku. lalalala....Ngehe





0 comments:

Related Posts with Thumbnails