Sunday, November 15, 2009

2012...Dah tgk...huhu

Aku x de nak komen banyak tentang filem ni. Ia masih 'hot' di pawagam. Aku pergi menonton dgn kawan aku dan ada lagi seorang teman vendor. Kami pergi 'mengular...' sebab syarat Friday movie kami dipenuhi. Hehe...Naseb baikla kawan aku book tiket lbh awal. Aku dah ckp dgn dia dulu, kalau kita pergi redah jek beli tiket, alamatnya aku yakin kami akan cuma pg makan lps tu kena balik opis smula.

Kami hampir tak dapat tiket. Dah hampir masa nak release tiker br kami smp. Tp syukur, sempat jugak makan dan tgk wayang tu. Hampir 3 jam tu. Dr kul 1.30 pm kami masuk. 4.30 pm br kuar. Termasuklah dgn iklan di dalam pawagam tu.

Kesimpulan...Best filem ni. Pegi2 tgk...Jgn tak tgk...Insaf...? Oh tidak...Memang ada rs ngeri dan teruja, suspen...Mmg kita rs mcm kita turut sama dlm situasi tu. Debar seh...Tambah lak dgn sound system yang waah...Tp tak menginsafkan sgt la...Sebab mungkin otak aku ni terlalu kukuh memikirkan, itu hanya cereka. Ngaha...Citer yang kelakar, seronok...Aku rs berbaloi la harga tiket yang aku beli dan masa yang akuu korbankan...InsyaAllah, aku x akan kerap buat aktiviti ni lagi di masa akan dtg...Hehe...

psst: Masa aku dtg sana, org beratur panjang cam lipan. Sesapa yang nak tgk, baiklah book tiket online. At least korg tahu tiket masih available atau tak. Kecuali la korg sanggup beratur panjang and at the end, org kaunter tu ckp : "Tiket dah sold out, Encik..." Hahaha...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails