Sunday, November 22, 2009

Sokongan untuk Akim


Aku baca di paper semalam, rupa-rupanya lagu Akim-Bengang ni dah byk kali jd juara carta merata gak la. Tak sangka. Dulu aku pun bengang bila dgr lagu ni. Sebab aku x ske korus dia. Skang dah slalu dgr, cam best la plak. Pttla rmi org ske.

Bro aku nak lagu ni kuar dr list top 14 AJL edisi terbaru ni. Tp aku nak dia masuk. Aku ckp kalau Akim tak masuk, aku tak nak bg bro aku tgk tivi aku. Ada bran dia. Tp slow2 dia doa gak supaya Akim x lepas. Kurang asam punya org. At last, aku ketawakan dia bila lagu Akim diumumkan pada tpt ke-4 yg layak ke AJL. Maknanya markah dia tgi la kan. Ahaha….

Aku harap Akim akan sukses nanti. Tanpa rs malu dan segan(eh..eh, sama la tu kan…), aku nak nyatakan sokongan penuh aku kepada Akim dgn lagunya di AJL nanti-Bengang.
Dia byk improve sejak mula masuk AF smp la dia kini pelakon. Oh, lama sgt tak sentuh blog. Mati kutu lak aku. Dah la. Stakat ni jek wat masa ni.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails