Sunday, November 15, 2009

Gaia...calon drama rantaian Anugerah Skrin 2008

Aha, tgk topik pun dah boleh agak kan. Itulah dia hakikatnya. Gaia-adalah calon drama rantaian untuk Anugerah Skrin 2008. Beb, skang dah on the way Anugerah Skrin 2009. Oh no. Betapa out datednya aku...Oh my dior...!

Malangnya, hanya itu je yang aku dpt cari tentang Gaia buat masa ni. Aku x dpt tgk vids nya di You Tube. Di opis aku ni, segala unsur hiburan di block.

Hah, ini satu blog yg aku terjumpa dlm proses aku cr maklumat tentang Gaia(bersungguh aku ni kan). Aku ske ulasannya tentang filem Pisau Cukur. Boleh baca sendiri di http://tontonfilem.blogspot.com Aku nak komen sebegitu tp aku ni bukanlah cerdik pandai dlm perfileman. Malah ada antara komen penulis tu yang aku smp skang pun x pernah terpk. Mungkin sebab aku ni jenis yang memahami wayang dr mimik muka pelakonnya. Tp betul, aku sgt setuju yang filem Pisau Cukur ini hebat antara sebabnya kerana ia berdiri kukuh atas dialognya, bukan semata-mata disebabkan oleh pelakon2 kelas A yang membintanginya.

Mungkin ada yang terpk, kenapa aku ni byk masa skang untuk menaip blog...? Jawapannya mudah aje, dulu aku sgt sibuk smp nak makan pun x de masa. Masa tu, kata org, bebulu mata aku tgk kawan aku(which is my one and only companion here for the moment) dtg lambat, dah lambat...dtg keje main blog ngan internet lak. Hadui. Tp aku faham masa tu dia kurg kerja. Aku yg tgh sibuk. Skang aku ada masa dan ada sket minat, aku pun berblog la jugak. ahah...

Hari ni lak, awal pg td aku nak wat keje. Aku lupakan seketika hasrat mengomen pasal 2012. Tp server problem, trs tak jd aku wat keje. Server msh problem smp skang, dah abis lunch hour pun. Tak ke bazir masa aku dtg keje ni...Hadui...

Mungkin bulan depan, aku dah ada peti sejuk. Aku akan beli sket2 barangan letrik selepas tu. Then, br lah aku leh join dorg semua dgn minat yang sm...MEMASAK...buat kek...yee hee...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails