Tuesday, November 10, 2009

Jom tgk 2012...



Hello. Ni filem yang akan mula ditayangkan esok: 12/11/2009. Tajuknya 2012. Citer pasal ala2 dunia nak kiamat la. Tgk trailer dia pun insaf sekejap weh.



Sebagaimana filem Pisau Cukur yang aku tgk pada hari kedua, filem ni pun InsyaAllah aku akan tgk juga pada hari kedua tayangan. Apalagi kalau bukan hari Jumaat rock the world. Hehehe...Minggu ni site aku kerje ni ada event. Project head lak bercuti. Apa lagi, enjoy sakan la....Hooray !!!. Wah, ni kalau bakal majikan aku tgk ni, susah aku nak dpt keje neh. Ngaha. Tp jgn salahkan aku ok. Aku ni dedikasi tau, tp kalau org dah x reti nak kerjasama dgn kita smp kita pun ssh nak wat keje, apa point lagi untuk bekerja dgn dedikasi. Itu la, bos aku x nak anta aku ke site lain...Tak lama lagi bos akan kehilangan aku sebagaimana dia kehilangan semua pekerja dia kat sini sebelum aku. hahaha...Keji sekali.

Kat sini boleh korg sumer tgk trailer 2012. Sila la ye...

Wat masa ni aku x leh komen apa2 lagi pasal filem ni. Aku x sabar nak tgk. Filem mat saleh woo...Ye la, aku kan ala2 jakun. Biasa tgk filem Melayu je(sbenarnya sbb nak tiket filem luar tp x dpt, filem Melayu jek masih available. Ngaha...), tak mcm stengah org tu, x tgk langsung filem Melayu, apa dia kata...? "Aku x main la tgk filem2 Melayu ni...."... Wah, statement tak hengatz dr seorang Melayu. Kalau org ni lahir kat oversea, aku tak heran. Dimaafkan. Tapi yang, ko lahir kat ceruk tok kun la kata org, makan budu belacan tak tgk filem Melayu. Nak aje aku ckp...Pegidaaaah...Tp aku seorang yang memahami. Ye lah aku paham mungkin filem Melayu sukar memenuhi citarasa org Melayu sendiri.

Psst : Bila aku makan Western(aku x membesar dgn makan nasi. Aku grow up dgn makan fast food. Tp nasi makan jugak la, cuma bukan feveret), aku kena kutuk sbb x makan nasi sgt. Tp bila aku tgk filem Melayu, aku kena kutuk jugak. Haish, pening kepala aku.

Kecenderungan aku menonton filem....?

Erm, aku x memilih sgt. Citer komedi boleh, seram boleh, biasa2 pun boleh. Melayu, omputih, cina, korea, tamil, hindi....blasah jek. Sumer aku tgk asalkan menarik.

Citer yang konfem smp mampus pun aku tak tgk...?

Ada...iaitu citer yang berunsurkan binatang dr jenis2 yang aku x leh hadap. Contohnya mcm filem baru2 ni; G-Force, Rota pebenda ntah. Tak ingat sbb dah agak lama and aku mmg x tgk.

psst: Bulan depan aku byk sgt2 plan. Kepala tgh kusut ni, pk mana satu nak wat dulu. Tp skang aku tgh happy sket. Sbb leh rilec di tpt keje dgn sng hati. Aku masih wat keje tau. Tp smalam jek x wat sbb server down. Network juga down. Seolah-olah ktrg ni dihalau pulang jek masa org opis ni sibuk2 sambut menteri dorg dtg. Aku balik awal smalam. Ari ni pun nak balik awal jugak. Esok aku cuti. Yehaa....



0 comments:

Related Posts with Thumbnails