Thursday, November 12, 2009

2012...here I come

Aku dan teman aku pernah menonton Pisau Cukur pada hari Jumaat lps. Masa tu kami ada sedar syarat ni. Memandangkan kami ni programmer, maka yg kuar kat kepala otak kami ada struktur lbh kurang macam ni la:

If day="Jumaat"
{
If manattendance=""
{
Ktrg ENJOY !!!
}
}

Ngahaha...Hari ni syaray yang sama juga dipenuhi. Maka kami pun akan meneruskan perjuangan menonton wayang kami. Wayang hari ni ialah 2012. Yeah....Hari ni kami ada additional partner iaitu seorang project mate dari company lain. Tugas pun x sama dgn kami. Tp kepala otak lbh kurg sama. Hari ni kekejiam kami berganda. Sebab wayang kami estimate akan habis kul 3.30 pm. Kami nak trs balik. Tak balik ke opis smula dah. Tp aku kena la jalan2 dulu kat Mid Valley sbb kalau aku balik awal pun, abg aku x leh amek aku lagi kat komuter. Jd aku x de guna pun balik terlalu awal. Kul 5 nanti br aku naik tren. Oho, tak sabar.

Sygnya, ari ni pasti kurang syiok sket. Sbb aku tgh sakit gigi dan ada ulser, jd x leh makan best2. Huhu, sedey...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails