Wednesday, November 4, 2009

Bengang

Ini ler perasaan terkini aku 2-3 ari ni. Tp hanya tajuknye aje tau. Hidup aku tak de la match dgn lirik lagu ni.

Akim AF - Bengang

Aku bosan dengan cintamu
Aku rasa buang masa
Kau selalu mendustakan cintaku

Aku fikir kau tak searus
Lebih baik ku beralih
Biarkan diriku terus bersendiri
Ku tak fikir engkau setia
Walau jasad dan juga nyawa
Sebagai tanda cintamu padaku katamu

Tak mungkin ku percaya
Kata-kata yang penuh dusta
Hanyalah bibir berkataYang memilukan
Menambah bengang rasa hampa
Terus hingga diriku terasa

Cukup berkali kau berkata
Jangan diulang lagi dusta
Jangan kau pujuk hati yang terluka
Tak mungkin akan ku kembali
Jika janji sekadar mimpi
Tak mungkin ku sama
Dirimu yang sering berdusta

*Ulang Chorus

Letih hatiku di saat pilu
Letih hatiku terikat janjimu
Ohhh caramu
Akan ku teruskan
Hidupku ohh tanpamu

*Ulang Chorus

Aku kutip lirik lagu ni kat internet jugak. Pada mulanya aku x ske lagu ni. Tp sebab slalu dgr, aku jd hafal la jugak korusnye. Akim student yang pertama aku tgk shownya dr AF7. Masa tu, Aril pun aku lom tahu. Aku tetau Aril nyanyi lagu apa sampai skang sewaktu dia dlm AF2 dulu. Aku concern dia pun sbb dia adik Izwan Pilus. Tp skang, aku rs lagu dorg berdua ni best. Akim dgn Bengang dan Aril dgn Menatap Matamu.

Masa tu, aku x de Astro lagi. Tp aku baca sket2 pasal AF7 ni kat internet ngan paper so tau la jugak sket2 psl dorg berdua ni. Aku tgk show Akim tu sewaktu aku tgh dok rehat kat hotel yang aku tumpangi kat Kuala Terengganu. Aku pg sn sebab hadir majlis kenduri kahwin kawan aku. Ikut rombongan pengantin perempuan untuk sambut menantu la kononnya. Pagi tu aku jatuh sakit. Aku pitam. Aku sepatutnya balik hotel utk berehat. Tp instead of baring ngan tdo, aku layan tv lak. Trs la lekat menengok. Skang aku dah ada Astro. Antara rancangan feveret aku, of coz la Jangan Lupa Lirik. Ahaha...

Skang aku sambung layan performance dorg berdua ni dlm bidang seni. Hope everything will go smooth for them both. Oh, masuk ke budak berdua ni dlm Juara Lagu ye...Kalau masuk, harus la aku pg tgk.(Kalau masuk final la)

Oh ye, nape aku bengang...??? Hmh. Sebab dah 2-3 ari ni, aku sibuk sgt dgn keje. Plus keta kesayangan aku si Rayden tgh wat hal. Ia alami kerosakan pada gear. Aku tak pastilah apa yang rosak. Tp susah nak masuk gear la. Kalau dlm keadaan jem, aku mmg la paling riso sbb Rayden akan sgt menyakitkan hati masa tu. Aku lom leh baiki dia skang, sbb gaji aku kan tgh short bulan ni. Aku tgu bulan dpn je la untuk ganti. Fuyoh, lambat lagi tu, hadeh. Sabar je la.

Smalam aku pg opis. Aku mengadu kat bos pasal keta aku. Bos aku leh kata hujung minggu ni kena anta baiki tu. Bahaya tu. Hadeh. Bos aku ni sedar tak agaknya gaji aku ni cukup makan jek...? Haha, cukup ke...? Ntah2 aku kena posa lak bulan ni. Wakaka.

Keje aku kat opis ni berlambak. Aku smp tak lena tdo memikirkannya. Smalam aku tgk citer Hindustan smp sekitar kul 1 pg. Lps tu tdo, tp kul 4.12 am aku dah terbangun. Mata terang dah tak leh tdo smula. Hadui, lama lagi tu. Paling awal aku akan mandi pun cuma kul 6. Dulu kalau aku ada nak travel awal pagi, brlah aku mandi ikut kesesuai masa aku nak gerak. Yang terakhir. Aku mandi kul 3 pg utk kuar kul 4.30 am. Hmmh, mcm nak beku tulang-temulang aku ni dibuatnya. Tobat x nak buat lagi. Skang, berhenti semua aktiviti sosial aku smp la keta aku Si Rayden sihat walafiat semula.






































0 comments:

Related Posts with Thumbnails