Wednesday, November 4, 2009

Kau dan Aku

Erm, aku sbenarnya nak letak lirik lagu tu kat sini. Nyanyian Akim ngan Mila. Dua-dua budak AF. Aku teruja tgk citer ni sebab berlambak iklannya sebelum citer ni bermula. Sj jek nak tgk 3 org ni berlakon. Ada bakat ke...? Hehehe. Dah tgk, rs best la plak. Aku tak minat Raja Farah. Slalu tgk dia berlakon watak mcm tu jek akhir ni. Agaknye pengarah pun dah rs dia sinonim dgn watak camtu kut. Aku pun rs dia mmg sesuai pegang watak mcm tu. Ske tgk scene dia bergaduh-gaduh dgn Mila dlm citer ni. Kekadang nampak x real. Tp ok la. Walaupun Aril, Mila ngan Akim ni org baru. Tp aku rs sanggup jugakla nak tgk lakonan dorg. Lgpun lagu2 dlm citer tu best. Skang aku dah jd mcm peminat Mila lak. Asal ada lagu Mila jek, aku kuatkan volume radio dlm keta. Ala, lagu neh : Jika Kau Ubah Fikiran.

Aku rs Akim ada bakat. Mila ngan Aril pun ok. Tp aku rs lakonan Akim lbh bersahaja. Ntahla kot aku jek yg pk camtu. Setiap org ada pandangan masing2. Episod pertama, aku rs lakonan Aril bukan kaku, tp too scripted kut. Ekspresi muka yang dibuat-buat. Tau la dia berlakon tp org kan nak tgk ada feel dlm ekspresi muka. Minggu kedua, dah lbh ok. Makin lama nanti makin bgs la kut. Mila...? Erm, aku rs bolehlah. Dia nampak macam terikat dgn status dia sebagai penyanyi. Masih nampak malu-malu tak macam student. Tp malu mcm org yg masih dlm AF. Aku pernah tgk show Mila dlm AF dulu. Rs dia ni mmg leh jd penyanyi yang bagus. Bukan senang nak cr org dgn sore semerdu dia. Sejak tgk drama ni, aku tertunggu-tunggu lagu2 Mila. Kalau dia buat video klip, harap biarlah bermutu. Sronok sket tgk. Aku x ske sgt video klip lagu dia yang dulu tu. Ntah apa tajuk lagu tu. Hadeh. lalai aku ni...

Minggu ni, mcm mana lak kisah agaknya. Tak sabar nak tgu citer ni berkembang. Hehehe....Oh ye, aku lupa la pelakon yang pegang watak Cici tu. Makin cantiklah dia skang. Dia pakai apa kat muka dia agaknya. Wartawan tak nak lak tanya pasal hal2 mcm ni kat artis...Asik tanya pasal gosip cinta jek. Buhsan la. Aku nak jgk tahu apa agaknya produk kecantikan yang Anita Sarawak, penyampai2 berita and artis lain pakai. Atau dorg ni mmg x nak berkongsi....? Hehe

Aku....? Keje mcm workaholic. Muka pun tak terjaga, dah la muka sensitif. Banyak pantang larang. Tak leh makan tu, x leh makan ni. Oh no. Skang dah ada blog, leh la membuang masa sat makan gaji buta kan. Macam yang dibuat oleh org sekeliling aku ni...Hahaha....Tak delah. Aku menaip ni sbb skang waktu rehat. Aku ni lurus tau. Tp sekali buat perangai, kaw2...Ngaha...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails