Thursday, November 12, 2009

Aidit Rayyan Rizqin...baby bertuah (cont)

Nape aku katakan baby ni bertuah...?

Erm, satu. Aku rs korg pun dah tahu. Dia punyai bapa yang ramai org kategorikan hensem. Ibu pulak ramai org kata cantik jelita. Dua2 pun org top dlm sukan dan hiburan.

Kedua, punyai nama yang indah dan rupa yang inda jugak.

Ketiga, baru2 ni bapak dia dpt bonus sbb team nogori dpt masuk final ngan akhirnya jd juara. Total 300 000 hengget woo...Aku rs bapak dia dah boleh beli keta lagi sebijik...Masih pakai proton lagi ka En Aidil...? Tp dgn duit bonus tu(yang kena bahagi untuk keseluruhan team), erm, maybe mmg hanya leh dpt proton la jugak.

Apa2 pun, rezki ttp rezki. Sapa nak bagi kan kalau x de sebab musabab...

Aku ske nama Rayyan. Tp anak Aidil pun Rayyan. Anak Nana(Siti Nurdiana) pun Rayyan. Ntah ada brape byk Rayyan lagi di luar sana. Apa lagi nama yang org x pakai ye...? Pakai Rafael leh tak...? Tp x de la nak letak 'Benitez' ke 'Nadal' ke kat hujungnya. Nanti tambah la Harith ke...Rafael Harith....Oho, best x...? Lagi best kalau ada Megat kat depan tu. Hehe...Megat Rafael Harith. hehehe...Mimpi la aku ni...Hahah...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails