Thursday, November 12, 2009

Aidit Rayyan Rizqin...baby bertuah

Oho, aku tahu entry aku ni dah kategori lapuk. Tp aku nak letak jugak. Sebab aku mmg nak letak, tp malas nak cr bahan selama ni. Kebetulan ari ni ternampak lak gambar2 ni. Jd aku pun amik ler. Ehehe...

Ini anak Rita Rudani dan Aidil Zafuan. Aku ni dr dulu lg peminat Zaquan Adha. Ntah nape aku hanya ske Zaquan. Maybe sebab dulu aku x prefer lelaki cerah kut. Zaquan kan mcm lbh tan dr Aidil Tp skang aku rs citarasa aku dah tukar sket kut. Yelah, semenjak jumpa Encik Iras yang lbh putih dr aku ni, terske la plak kan lelaki cerah. Encik Iras, putihnya dia buat aku rs mcm nak lumur dia dgn arang. Mak jeles tau sbb muka mak x secerah gebus mcm muka Encik Iras. Eeee...gerammm...!

Haiyoh, mr tgk gambar...
Ni, papa Aidil. Wah, Aidil dah ada anak la. Muda2 lagi dah ada anak. Masa aku ternampak dia kat FAM dulu, x sangka dia dah kahwin rupanya ms tu. Awet bujang betul. Kereta aku terkejut bila terjumpa kembar ni kut, mlm tu trs abis bateri kat pasar malam Kelana Jaya dpn FAM tu. Naik berpeluh aku nak menghidupkannya smula. Naseb baiklah ada seorang driver teksi India mlm tu baik hati membantu. Baby kesayangan aku dah melalak menangis sbb kepanasan. Selamat balik rumah lps tgh malam....Uhu, sori la ye. Selingan...

Dua gambar di bawah ni menyentuh hati aku. Sebabnya Adha dah anak saudara dr kembarnye sendiri. Yang keduanya, penyayang jugak la rupa dia ni. Bertuah la sapa yang dpt. Walaupun biasanya muka dia ni nampak mcm self-centered jek. Hakikatnya, aku ni yg lbh self-centered dr dia. Ahaha...Tak sangka Adha dtg tgk baby ni agak awal. Ye lah kan...Pernah berada dlm situasi tersepit. Mmg haru bila dlm situasi mcm ni. Aku pun pernah mengalami pengalaman mcm dia jugak. Bezanya, yang bikin hal tu bukan kembar dan bukan jugak yang sentiasa bersama aku. Cuma dr segi relation, rapat la dr kecik. Bila dah besar, buat perangai lak. Smp skang pun susah nak terima perbuatan dia. Lantakler, layankan gambar ni...










0 comments:

Related Posts with Thumbnails