Tuesday, January 5, 2010

Pagi yang terang...

Pagi ni selepas smp ke opis, aku trs buka internet sbb nak anta cancel email ke tpt akan dtg. Alih-alih berita lain lak yang dtg. Permintaan aku diterima, wahh....Syoknya. Setel satu problem. Tgl lagi satu jek.

Then ttb abah aku kol selepas meeting beliau dan memberi satu lagi khabar baik. Abah kata aku leh setelkan perkara penting tu dlm seminggu sebelum last. Lega aku mendengarnya. Sebab aku apa2 hal pun mmg discuss ngan parent dulu. Kecuali kewangan. Kekadang buat dulu bab duit ni. Tp at last aku bgtahu jugak, ish aku ni x pandai berahsia.

Puas aku berdoa semalam sebab aku x dpt tido. Pg ni aku rs otak aku dah sket lega. Harap kaedah ni leh selamatkan semua pihak dan buat semuanya kembali aman. Ini bukan perkara paling getir dlm hidup. Tp ni antara pengalaman masa sukar yg terbaik dlm kehidupan aku ni. Tak semua org bertuah mcm aku yg ditimpakan dugaan demi dugaan tanpa henti. Smalam, aku bertanya pada Tuhan, kenapa beri aku dugaan yang aku x mampu nak tempuhi ni...?

Tp hari ni, Tuhan dah tunjukkan kuasanya. Terima kasih Tuhan. Syukur Alhamdulillah...
Maka ari ni, bila aku bertemu Miss S nanti, leh la aku smpkan kabar yang baik ni. Aku tahu bila aku susah, dia pun gusar dan ssh hati. Aku hargai sokongan dia. Buat Miz H yg dh lama aku x temui, aku amat rindukan dia. Tgu aku dtg. Aku pasti dtg...Bak kata dlm lagu Bunga...Aku pasti dtg...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails