Tuesday, January 5, 2010

Sony Cybershot Ultra Slim Point & Shoot

Ini lak adalah kamera yang aku nak. Jenis Sony Cybershot. Aku tak kisah sgt dia nak slim ke hape ke. Aku x berapa ske pink. Aku biasa pakai bende2 pink tp bukan minat la. Aku prefer kalau ada yang kaler oren. Apa2 hal pun, kalau leh aku nak ia Sony.


Antara cirinya :
~12.1 megapixel 4x optical zoom lens
~Intelligent auto
~Smile shutter
~Face detection
~Optical SteadyShot image stabilization
~720 p HD video

Aku tak pasti adakah model ni di Sen Heng(betul ke aku eja neh...?). Tp aku nak tgk kat tpt2 camtu la dulu. Takpun kat Courts. Courts ada banyak koleksi bende2 mcm ni. Yang pastinya harga dia leh tahan. Ntah2 pertengahan tahun br aku leh dpt. Tahun ni kena banyak bersabar. Tp aku akan pastikan aku dpt apa2 yang aku nak ni. Biar lambat skalipun tp mesti tahun ni juga.



0 comments:

Related Posts with Thumbnails