Tuesday, January 5, 2010

Happy New Year !!!

Hello...Happy New Year to all.
Dah 5 hari masuk tahun baru baru aku dpt akses blog. Hemm, rs cam dah hilang ingatan gak tentang apa yang aku nak kongsi sbb dah 2 hari bekerja x dpt wat entry. 2 ari kena blok akses kat opis. Ni ttb terbuka smula lak. Boring aku dah tahap gaban dan sebab x dpt buka blog.

Mane korg sambut tahun baru...? Ada yang ke KLCC, ada yang ke Putrajaya (tp x de bunga api kat situ kan, sian le sesapa yang dah menjadi mangsa kurang info neh. Kalau aku la, mmg menangis gak la at first tp last2 kita akan ketawa jugak. Ahahah...). Ada yang dok umah mcm aku.

Aku dok umah sbb parents aku dtg. Pun ada budak kecik, x leh bwk pg KLCC yang so far mmg ada bunga api kecuali zaman Pak Lah mula2 jd PM dulu.

Walaupun kat umah, aku ttp dpt tgk bunga api dari arah belakang umah, sumbernye dr sekitar medan niaga kawasan perumahan aku. Juga aku dpt tgk bunga api dr arah depan umah yang aku pk sumbernya dr kawasan Bestari Jaya(a.k.a Batang Berjuntai) ataupun Batu Arang.

Tp Sabtu malam, aku dpt lihat bunga api dgn lbh dekat di kawasan Bangi. Berdekatan Sg Chua.

Apa azam tahun baru...? Sumer dah pasang azam ke...? Resolusi utama aku adalah rahsia. Yang x rahsia aku dah letak dlm entry yang lps.

So far aku sambut tahun baru dgn gembira. Cuma hari2 terawal aku ditempuhi dgn penat lelah sbb nak mencari umah sewa utk adik aku. Dah Sabtu br dpt. Si tuan badannya dah nak mula kerja ari Isnin.

Haish, tak sabar nak dptkan kamera baru. T leh ltk gambar byk2 dlm ni. Tahun ni aku nak banyak bercuti...Harap berjaya...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails