Friday, December 11, 2009

arghhh...tensen !

Ngehehe...topik mcm hape jek kan...Aku bukan tgh tensen pasal keje neh. Pasal keje la jugak tp bukan sbb ada masalah keje. Cuma pasal terlalu boring. Aku beria-ia buat keje tp stuck memanjang. Stuck sbb data x cukup.


Disebabkan itu, aku yang td dah makan benda kat atas tu, tau tak apa tu...? Black Pepper Steak. Skang ni nak melantak lagi. Aku rs lapar sebaik shj aku abiskan makanan aku td. Ntah nape aku x kenyang2. Perut aku ni kecik aje tp makin lama makin banyak lak makannya. Tensen tau aku memikirkannya. Asik makan aje buat duit aku abis. Skang ni aku byk beban. Makan pun x leh byk2 sgt. Nanti x pasal2 aku x cukup duit pg keje lak. Ohohoh...Aku byk abis duit kat kereta. Itupun belum perfect lagi. Lps ni kena wat operasi tayar ngan absorber dia lak. Hadeh...

Oh ye, dulu aku kata aku wat entry hanya waktu lunch. Tp skang memandangkan aku sgt boring + aku kan dah nak berhenti, ngaha...maka aku dah mula update bila2 masa yang aku ske. Jahat aku ni kan...Sapa suruh org2 tertentu tu jahat dgn aku. Aku cuma membalas perbuatan mereka ni versi peringkat awal. Sentuhan akhir balas dendam aku neh akan muncul selepas aku berambus dr sini. Nak wat jahat tak leh la menghadap musuh kan. Kena wat senyap2 pastu buat suprise appearance gituh. Hahaha...Otak kejam aku neh belum padam lagi. Aku nak jd baik, tp dorg ni sumer tak mengizinkan. Maka tunggu je lah saat utk merasa kekejaman aku. Aku ni diktator tahu. Hehehe...Tapi buat masa ni sj. Selepas aku anta surat berhenti nanti, aku akan gigih mcm biasa. Tak de bende nak digigihkan pun buat2 la gigih. Hehehe…Byk bende leh blaja kat internet selain dr blogging. Aku ni je yang malas. Nape la aku ni pemalas sgt…? Susah jd org x de minat yang serius neh. Alamak, merapu lagi.

Uih, lapo....lapo...lapo...Perutku, kenape nko amat kejam pada aku hah....??? Hadeh...

psst: Dulu2 aku menaip hampir setiap masa si diari maya aku tu. Bezanya aku simpan dlm laptop jek. Delete bila dah bosan. Ngan blog ni, nak menaip ngan upload on the dot tu makan masa. Terpaksa la aku consume waktu opis. Haha...Aku wat entry tanpa plan dah ni...Blasah jek la apa otak kepala aku tgh pk kan...Oh, mana makanan...Aku lapar tahap dewa dah neh...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails