Tuesday, December 15, 2009

Encik Iras...

Ntah la apa nak wat tajuk sebenar entry ni. Blur sketika...Ari ni ari emo lak aku. Bukan emo yg x baik. Emosi aku stabil ari ni...Hehe...Biasanya x stabil kan. Emo aku ari ni dah happy awal2 pagi ke tgh. Tp dah petang, ca, berantakan sket. Ngehe...

Aku dpt sponsor topup td. Aku mls nak topup tp bila dpt sponsor, waah, guna bagai nak gila. Msg kawan2 sana sini mengupdate status kehidupan terkini aku. Belum lama bermsg, dah ada ajakan utk hangout hujung mgu. Huhu...Ske2...Tp x de la ske sgt sbb secara jujurnya, aku dah masuk kategori pokai ni. Byk sgt la pakai duit bulan ne. Hadeh...Kan bgs kalau gaji masuk cepat lagi bulan ni.

Oh, aku nak update sket jek kat sini. Pasal Encik Iras. Aku jumpa dia ptg ni. Terserempak kat opis lak. Di mana ada dia, aku mengelak. Kalau aku tak elak pun, aku boleh nampak dia juga mengelakkan aku. Hai, ntahla...Aku pun tak paham ape ke sandiwara ni. Aku cuma pk, masa aku mungkin dah suntuk kat sini. Aku tak kisah apa pandangan dia terhadap aku. Tp aku kisah tentang masa utk aku melihat dia yg maklin pendek ni.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails