Monday, December 7, 2009

My dear friend and our so...Saturday

Terkejut...Sudah tentu aku terkejut. Sebab diri aku yang hina dina ni ttb rs cam busy la plak. Selama ni aku slalu jugak hangout dgn kwn. Tp akhir2 ni ada satu je la kawan luar opis yang slalu aku spend time bersama. Dialah Miss S. Yang aku ceritakan dlm entry yang lps.

Aku br sedar pada hari Jumaat lps(4/12/09) bahawasanya aku ni sbenarnya mmg busy dgn kawan. Smaada aku kuar dgn mereka atau sibuk bermain msg sj dgn mereka. Lalai aku ni. Aku tak sedar macam mana aku layari kehidupan aku ni sendiri.

Jumaat tu pada sbelah malamnya, aku ckp ngan bro aku yang aku x de hal apa2 kalau2 dia perlu aku bantu dia apa2 utk ari Sabtu keesokan arinya. Br jek aku sebut tu, ttb aku dpt msg. Kawan aku yang aku anggap dearest jugak ajak aku kuar Sabtu esoknya. Dia ajak aku tgk wayang. Aku serba-salah skejap. Hakikatnya aku perlu utk berada dia rumah tp aku x smp ati nak tolak perlawaan dia. Aku juga nak kuar dgn dia. Aku tahu dia nak sgt jumpa aku. Aku dan dia sm2 ada hal yang ktrg ingin tahu antara satu sm lain. Sememangnya, kuar bersama adalah satu bende yang kami dah tgu sekian lama. Kawan aku ni, aku panggil Miss A sj.

Aku akhirnya terima pelawaan Miss A. Aku teman dia tgk Twilight Saga: New Moon lagi walaupun aku dah menontonnya lbh awal.

Berbulu rsnya dia menunggu aku. Hampir kul 2.30 pm br aku smp kat dia. Aku bgtahu dia aku nak kuar umah kul 12.30 pm. Berkali-kali dia msg aku sbb dia sangka aku cancelkan pertemuan kami. Aku plak drive selaju yang boleh. Aku jd lambat sbb aku kena anta bro ke lrt yang terdekat which is stesen Kelana Jaya. Naseb baikla masa kami smp kat pawagam tu, tiket msh available. Awal2 dia pesan kat aku supaya jgn tertidor nnt memandangkan aku dah tgk. haha...Aku yakinkan dia; Aku pasti takkan tido. Lgpun ms aku tgk kali pertama dulu, otak aku melayang ntah ke mana. Kali ni aku dpt menumpukan perhatian. Serius, rs mcm baru pertama kali tgk lak. Kali ni,aku dpt menghayati lbh byk tentang tubuh badan si warewolf tu. Taylor Lutner ke hape name dia. Kawan aku sgt ske dgn kesempurnaannya.

Miss A: Kalau ko la, ko ske si puntianak tu ke si warewolf ?
Aku : Of coz la si puntianak. Aku pun rela dia bite aku agar aku dpt jd Bella dia...
Miss A : Lerr, kalau aku la...Aku ske si warewolf. Mata dia cantek. Muka dia macam...
Aku : Macam Red Indian...
Miss A : Aha...
Aku : X ske la, mata dia sepet (smbl tu, aku imagine mata aku yang juga sepet. Aku pun kategori tak menariklah jugak ye...)
Miss A: Comel ape...Lgpun ko tak tgk ke six pack dia tu, kalau aku la...Haish...
Aku : O...bab six pack nye tu, aku pun nak...Tp ko kan tau, aku kan ala-ala ske laki2 misteri....
Miss A dan Aku : hahahahaha....

Aku mcm br sedar dr mimpi ari tu. Aku br sedar yang aku ske teman aku ni. Aku ske spend time dgn dia.(Sbelum ni, aku jarang spend time ngan dia berbanding Miss S.) Aku enjoy kuar dgn dia. Hari tu kami makan di tpt feveret aku: Madam Lim. Juga, dia ajak aku makan ais krim kon dr fast food feveret aku: Mc D. Krismas dah dkt. Dah banyak hiasan2 bertema Krismas bergantungan di sekitar The Curve dan Cineleisure tu. Banyak jugak Krismas Tree dan dear yang di letak. Kami enjoy surfing semua hiasan tu smbl makan ais krim kami tanpa segan silu. Ini kali pertama aku makan ais krim kon. Yang seringgit satu tu. Aku x pernah makan. Tahap nak order pun tetau. Dia yang orderkan utk aku.

Kami trskan aktiviti lepakking kami kat Zubaidah malam tu. Dia risau klu2 aku nak balik cepat. Aku kata aku ok je. Sebab aku terdengar td dia berckp sendiri yang dia nak beli makanan mamak utk makan malam. Aku x ingin dia makan sendirian malam tu. Jd aku decide utk stay lbh lama ngan dia. Sebab tu dia bawa aku ke Zubaidah. Best gak tpt br tu. Nanti aku nak bawa Miss S ke sini.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails