Friday, December 11, 2009

My next movie : The Storm Worriors

Ekin Cheng dan Aaron Kwok. 2 hero kegemaran aku. Storm Worriors ni br sekali aku tgk trailernya. Kalau tak silap aku, masa aku menonton Twilight Saga : New Moon. Aku x sangka cerita tu ada sambungan.

Dulu aku pernah tgk Storm Rider. Pergh, best giler...Berdasarkan trailer Storm Worriors ni, sepatutnya best la citer tu nanti. Storm Rider dulu, aku siap beli VCDnye. Tp skang sudah hilang maa. Setiap kali citer tu ditayangkan di tivi, aku tgk.

Tak pasti la bila citer ni akan kuar panggung. Best atau tak dah belakang kira. Yg penting, motif utama aku ialah nak tgk 2 hero ni. hahaha...Kenapa la aku ni ske sgt kat Cina...? Oh tak, stok2 muka mcm Aaron Kwok tu je...Hehe...Macho kan...? Aku masih boleh ingat ekspresi muka dia dlm Storm Rider...Waah, motifnye...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails