Thursday, December 3, 2009

I am about to go out of my box...

Hello. Hari ni 4/12/2009. Aku dah delete 1 entry sbelum ni yg aku rs x relevan. Sebab aku dah katakan pada kawan aku lbh kurang 2 hari lps sewaktu kami makan di Wendy's yang berhampiran. Aku katakan pada dia yang aku dah sedia nak join arus perdana blogging. Ngaha. Bukan bermaksud aku sudi mengexposekan muka aku yang tak cantik ni or bg detail aku kat org luar, tak juga nak cantikkan blog aku ni tahap gaban or bg dia jd aktif mcm blog kwn aku. Aku cuma dah sanggup nak jd follower dan beri ruang utk org lain menemui blog aku ni. Nak bc, bclah. Tak nak sudah. Tp semua ni ttp tak menghalang aku dr menaip apa sj yang aku nak.

Dia tya aku kenapa ? Agaknya mcm ttb jek. Aku katakan yang dulu aku x de apa sgt nak share dlm ni sbb aku kan jenis org yang x ske exposekan muka or sesapa punya muka yang berkaitan dgn aku. Tp skang aku rs mungkin aku dah leh berubah sket. Itupun aku x de la nak letak gambar aku bebanyak. Malu la...Sebab utamanya ialah aku ni sbenarnya minat pada kecantikan. Walaupun aku sambil lewa, tp aku ada minat. Aku ngan kawan aku ni nak join satu make up course. Tak tahu nak eja la nama org tu. Tp lps ni aku akan ceritakan pengalaman aku tu nanti. Tp aku punya brg makeup utk dibawa tak banyak sbb aku bukan org yang jenis makeup. Hakikatnya, aku langsung tak pandai make up. hahaha...

Kursusnya ari Ahad dr pg smp ptg. Fuh. Aku naik komuter jek utk ke umah kawan aku nanti. Oh kami akan berjumpa ari Sabtu di KLCC. Aku dah lama x pg PC Fair. Aku nak pg kali ni tp x de gang. Ttb kawan aku kata dia ke KLCC tu nak pg PC Fair lak. yahoooooo.......!

Aku bgtau dia aku nak delete semua bahagian entry yang ada pasal Encik Iras dan Encik Nogori. Tp lps aku dha baca smula, aku rs biar je la kat situ. Tak de apa sgtlah. Kalau nak malu pun lama kut. Aku in process nak bertukar angin ke tpt br ni...Aku harap sgt aku berjaya. Tolonglah beri aku rezki MU, wahai Tuhanku.

Hari ni dlm sejarah. Aku akan mula jd follower kawan aku. Aha...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails