Thursday, December 10, 2009

MALAYSIA vs THAILAND


Hari ni kan hari tanpa emosi aku. Ye lah tu...Bila tgk gambar Adha ni, aku rs mood aku agak baik. Tak swing2 yer...
Nape aku letak gambar mamat neh...? Hakikatnya dia x akan muncul dlm perlawanan yang dinantikan ptg ni. Pukul 4 ptg. Malaysia vs Thailand utk menentukan tpt ke separuh akhir Sukan Sea di Laos tahun ni. Oh, aku rs sket teruja utk mengetahui keputusannya.
Byk org kata team Malaysia ni hopeless...(;p). Ye, aku juga rs begitu. Otak aku menafikan kemungkinan Malaysia mampu mencabar Thailand, si juara bertahan 8 edisi berturut-turut. Tp bro aku lbh optimis. Bg dia, belum cuba belum tahu. Betul jugaj kan. Sebagai rakyat Malaysia, aku berharap mereka ni dpt melakar kejayaan . Sekalipun tak jadi juara, dpt ke separuh akhir dgn menewaskan juara bertahan ni pun dah cukup bagus.
Haish, bila aku balik dr keje nanti, keputusannya dah boleh didgr dicorong radio. Tak sabar neh...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails