Sunday, December 27, 2009

DID-Episode 3 and 4

Dance India Dance-Rupanya rancangan 2 hari-Sabtu dan Ahad kedua-duanya pukul 7.30 mlm sehingga 9 mlm.

Aku x lepaskan peluang utk menontonnya. Rela duduk kat umah. Haish, susah la nak kuar jln2 hujung minggu lps ni. Episod 3 dimulakan dgn kejutan rakaman accident Remo dan Geeta. Geeta alami kecederaan di belakang badan. Remo pula patah kaki. Macam mana nak menari selepas ni dgn kaki patah tu...? Uhu...

Masa accident tu, kami mencari-cari...Mana Terrence...? Ada imejnya di hospital tp dia tiada semasa kemalangan itu berlaku. Oleh kerana Zee x de sediakan subtitle, byk perkara menarik yang tak dpt dihayati. Termasuklah kenapa Terrence tak hadir semasa episod 3. Aku br bc di official site DID yang mengatakan Terrence sakit pada masa tu, jd tak dpt turut serta. Oh, hilang seri sudah.

Episod 3 banyak disulami dgn keseriusan dan lawak jugak. Tanpa Terrence, aku rs bakat2 yang terpilih, aduhai. Some commentors on the site says they are silly dancers...Yup, ada sebilangan yang buat aku terpk : Haa...? Dia ni dpt gak...Oh dear, without Terrence, mcm ni mutu pilihan Remo dan Geeta.

Episod 4, huhu Terrence is back. Kami sekeluarga dok menghadap tak berkelip mata. Episod 4 sgt lawak. Byk yang best dancer terpilih. Ada gak yang kureng di mata aku. Tp aku bgtahu dorg yg lain, don't worry. Dorg ni nak cukupkan kuota jek. Nanti masa penyingkiran top 100, yang kureng tu harus kena cantas dulu...Aku rasa juri nak trs tgk show dorg ni pun hazap nyeeeh....

I'm looking forward for the next elimination session.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails