Monday, December 14, 2009

Hari Gumbira...

Hari ini aku dtg keje...Hari Selasa...Perasaan...? Boringnye....Uuhuhu

Sbenarnya aku dah dpt berita gembira semalam juga sewaktu aku sedang lepak di Madam Lim pada sebelah petang. Sebelah pagi smp tgh, terasa sgt busy. Aku masih ada urusan sebelah petang. Ada urusan berkaitan rumah yang mana aku perlu berurusan dgn TNB. Tp aku dipanggil ke Madam Lim plak lbh kurang pukul 2 ptg tu. Jd aku loafing kat situ shg pukul 4.30 ptg. Dah ptg br aku balik. Tak sempat dah nak pegi TNB pun. Tp x pe lah, sbb aku rs aku kena pg post office dan kedai fotostat dahulu sebelum ke TNB.

Malam td, ntah kenapa, mungkin sbb terlalu gembira + susah hati sbb aku masih ada banyak urusan yang perlu diselesaikan secepat mungkin, aku jd tak dpt tdo. Aku bersih umah, kemas sana sini dan semak itu ini. Br aku sedar segala dokumen yang aku perlukan sebelum ke TNB. Hadeh, leceh. Aku dah abis cuti tp aku perlukan lbh banyak cuti. Macam mana ni...? Ngaha...Aku pernah catat kat sini tak lama dulu, usai urusan penting yg satu tu, aku akan kembali bertugas dgn dedikasi. Skang nak dedikasi apanya, otak aku jd lbh kusut dr hari2 sebelum ni. Bingung la bila ada byk sgt urusan ni. Masa suntuk pula tu. Haish..

Hari ni aku happy basicly walaupun kebingungan. Aku ada persiapan perlu dibuat utk latihan sistem esok. Tp aku dan kawan x dpt nak bersedia sbb persediaan teknikal belum lengkap. Adui, buang masa sket. Tp x pe. Aku merelakannya sbb aku nak sket rehat. Skang, aku msh rs semput. Tp aku meminjam semangat waja hasil kemenangan pasukan bola negara di Sukan Sea, Laos semalam dlm peringkat semi final, jd aku ada sket kekuatan.

Haish, menaip ni pun rs sgt penat.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails