Thursday, December 10, 2009

Penyingkiran pertama Idola Kecil


Aku hampir terlupa pada rancangan feveret aku neh. Pada ari Sabtu yang lps, ia telah mengadakan penyingkiran pertama. Sepatutnya penyingkiran dah dilakukan pada minggu sebelum itu tp dibatalkan berpunca dr kuasa Atilia. Elok la jugak. Tp yang tersingkir pd minggu ini ialah org yang tak disangka.





Pada asalnya, Nurul yang terkeluar. Aku rs budak tu mmg eloklah keluar, dia tiada ciri2 bintang. Di mata aku, yang nampak layak ke final adalah Azzam, Dayana dan Ienaz. Awal dulu aku rs Maulud patut tersingkir paling awal. Tp dia menunjukkan peningkatan. Lagu2 yang dinyanyikan semakin sesuai dgn diri dia. Jd Nurul mmg ptt keluar.





Aku sangka Sam terkeluar hanyalah gurauan. Rupa2nye betul2 lak. Naseb...Pilihan sendiri ape. Sam yang angkat tangan dan sudi untuk blah. Alangkah sygnye. Budak yg ada bakat. Aku rs aku ni jauh la dr berbakat compare dgn budak2 tu. Jika dibandingkan aku dgn Nurul pun, Nurul jauh lbh berbakat dr aku...Aku...? Tak de bakat. Hehe...Aku ske menyanyi, tp sore aku stok nyanyi lagu Upin Ipin jek. hahaha...Dorg ni bebudak kecik yang mempunyai bakat marvellous. Aku ttp akan menyaksikan rancangan ni walaupun aku pernah terbaca di akhbar, ada org mengutuk program ni sebagai tak berfaedah.



psst: Comelnya Atilia and mama Liza Hanim. Comel jugak Encik Iras yg berkali-kali lalu-lalang dpn mata aku neh. Haish, rs cam lega sket hati aku yang gundah gulana dan konon-kononnya x de emosi neh. Konon je la beb...hahaha

0 comments:

Related Posts with Thumbnails