Monday, December 21, 2009

My Mr Mc Donalds...


Hohoho...rs cam iklan Horlicks lak...

Aku terlupa aku nak letak pasal ini dlm blog aku ari ni...Mr Mc Donalds ha...Siapa sbenarnya dia...?
Erm, sbenarnya ari ni aku dtg keje naik tren. Alkisahnya aku mula naik tren bila kereta aku menghadapi masalah dulu. Lps tu aku jd ske naik tren. Bukan sbb aku leh rilex tahu, sakit badan naik tren ni. Kena berhimpir mengalahkan sardin nak2 lak bg aku yang kecik ni. Aku ske pasal kita dapat tgk bermacam ragam manusia sepanjang menaiki pengangkutan awam. Lg, rs lbh rendah diri sket. Biasa naik keta, rs mcm tak cukup down to earth. Ngehe...Apa aku merepek ni...?

Skang ni aku naik tren smula walaupun keta dah ok sbb aku dah terske naik tren. Lgpun skang aku ada Mr Mc Donalds. Dia ni sbenarnya seorang lelaki yang aku terserempak masa pergi dan balik opis dlm bas yang aku naiki. Apa yang buat aku tertarik dgn dia bukan rupa tp perwatakannya yang membuatkan aku teringat kepada Nazri. Aku ske melihat dia. Lbh2 lagi bila dia balik dgn tren yang searah dgn aku. Tp stakat ni aku tetau dia turun di stesen mana.

Nape aku panggil dia Mr Mc Donalds...? Sah2 la aku tetau nama dia. Tp ada satu hari di mana kami semua kena tgu tren delay, dia sempat kuar smula dr stesen dan beli Mc Donalds. Cam bengang jek aku sbb dia mengangkut makanan feveret aku ni pada masa aku dok berlapo menunggu tren. Cess...Sungguh kejam sekali...hehe...

Pg td aku nampak mcm dia kat Stesen Segambut. Aku rs cam yakin jek itu dia dr cara gayanya dan rupa dia. Tp x dpt dipastikan sehingga ptg ni. Itupun kalau kami naik bas yang sm la. Aku nantikan saat tu. Smalam aku nampak dia menghisap rokok di luar bangunan sewaktu aku baru balik dr opis aku. Aku x pasti adakah dia mengecam aku. Ingat lagi ke dia pada aku...? Tp jika dia ingat, dia patut dah faham kenapa skang aku tak lagi naik tren.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails