Monday, December 21, 2009

Farish Aziz, Zahid dan Bola...

Aku dok belek2 paper semasa hujung minggu lalu ternampak sisipan rupa mamat ni. Aku cr gambar sama di internet supaya aku leh letak kat sini tapi tak jumpa plak...Nape aku wat entry tentang ni...? Sebab dia adalah Farish Aziz.



Dlm pada aku cr gambar ni, aku terjumpa sket info pasal telemovie Gaia. Haish, geram la aku sbb aku lom ada peluang nak tgk citer tu. Ada plak Zizan Nin ye yang berlakon sm. Aku br tahu. Ada sesuatu tentang Zizan yang aku pk kan semenjak dua menjak ni. Aku cr seorang lelaki yang menepati beberapa ciri yang aku baca. Seorang artis, puas pk, aku terpk tentang dia. Tp br2 ni aku dgr berita dia nak kahwin dan. Lps tu, aku teringat lak kisha cinta dia dulu dgn Rozita Che Wan. Oho, agaknya aku yang terlalu obses. Aku dah salah paham pada dia. Nampak gayanya, pencarian aku kena la bermula semula.

Ho, berbalik kepada Farish Aziz ni. Aku terbaca tentang dia dan Zahid ke Cape Town dan sekitarnya dia Afrika Selatan. Dulu masa study aku pernah nak ke sana jugak. Tp aku batalkan sbb aku sgt takut. Hehe...Farish dan Zahid akan mengendalikan satu program baru di Astro sebanyak 13 episod. Nama program tu adalah "BOLA". Haruslah aku tgk kan. Sebab ada Farish Aziz.

Program tu tentang pembangunan bola sepak di sana yang mana Farish dan Zahid akan membandingkan dapatan mereka dgn arena bola sepak Malaysia. Kenapa Afrika Selatan...? Sebab mereka adalah tuan rumah Piala Dunia akan dtg. Wuhuuuu...Sesuatu yang ditunggu-tunggu.

Dah banyak agaknya pengalaman yang dikutip oleh pakcik 2 org ni sepanjang berada di sana dgn krew2 program berkenaan. Aku nantikan program tu. Harap x de masalah la nak tgk. Skang ni aku dah tak boleh ikuti Kisah Kau dan Aku lakonan Farish sebab dah clash dgn Sehati Berdansa dan Idola Kecil. Kalau naseb baik ada iklan, boleh la aku curi2 tgk. Kalau tak, kena tgu ulangan. Itupun kalau aku ada di rumah. Dah berapa minggu aku x dpt tgk drama tu. Astro x nak keluarkan CD ke ha...? (-abaikan soalah bodoh ni.hahaha-).

0 comments:

Related Posts with Thumbnails