Tuesday, December 8, 2009

Encik Nogori...la la la la

Sila nyanyikan tajuk di atas seperti lirik lagu Kain Pelikat by Anuar Zain ye...Ehe...



Semalam, aku sedang memandu dgn khusyuknya di atas jalan raya menghala ke rumah selepas balik dr keje. Ttb aku dpt msg dr Mrs Pinky. (~Entry sebelum ni, aku taip namanya Miss Pinky. Beliau sudah berkahwin ye, harap maklum~). Betapa sportingnye dia, dihantarnye msg yg aku langsung tak pernah terpk. Pasal Encik Nogori...! hahaha...



Mrs Pinky melapor pd aku tentang no plat, jenis kereta dan attitude pemanduan Encik Nogori. Oh, sungguh sweet. Laporan yang sweet. Encik Nogori yang sweet. Alahai...Cuma masa tu, warna keretanya je yang aku tetau. Tp pada ketika aku menaip entry ni, aku dah tahula warna kereta Encik Nogori tu. Terima kasih banyak2 la Mrs Pinky. Ttb terasa ati aku neh cam kembang berbunga-bunga gituh...Wah, terasa bersemangat kejap.



Tgh smalam aku bertentang mata dgn Encik Nogori ni setelah berminggu-minggu aku x nampak muka beliau. Masa tu aku tgh berckp-ckp dgn beberapa project mate di tpt duduk aku. Ttb dia lalu dan memandang...Spt biasa, Encik Nogori akan memandang dgn penuh yakin. Sket pun tak menunjukkan tanda2 ingin memalingkan muka. Maka aku lah yang terpaksa memandang ke arah lain. Lgpun masa tu aku tgh berbual dgn org. Mungkin dia rs pelik juga, sbb aku ada pelawat. Aku rs dia cukup tahu yg aku ni kategori pendiam dan tak biasa amik port org. Aku neh kalau ttb amik port pasal org lain, maksudnya boring aku dah tahap maksima la tuh. ( ;p)





Ini adalah jenis kereta Encik Nogori :

Dah beberapa bulan aku bgtahu pada Miss S, aku dah berhenti bermain-main dgn Encik Nogori. Aku tak mahu lagi membuang masa dan make fun around. Selama ini aku jdkan Encik Nogori mcm bahan mainan aku. Aku x de niat. Ia terjadi dgn x sengaja. Jd aku bgtahu Miss S, aku mst berhenti skang sbelum keadaan jd buruk. Tp sejak smalam, aku rs mcm kena pk smula la apa yg aku dh bgtau Miss S tu. Aku dgr Encik Nogori ni dah berpunya. Ntahla, kalau betul bgslah. Tak de la aku riso kalau ttb aku tertempek lak dgn life dia. Kalau dia single, itu menakutkan.

Miss S msg hubungi aku sebaik sj dia balik dr Perth 2 hari lps. Kalau dia tahu kes terbaru aku ni, haruslah dia geleng kepala and kutuk aku. Ske ati ko la Miss S. Aku ttp syg ko. Ngaha...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails