Tuesday, December 22, 2009

India...dance India dance...

Huh, tarian lagi...Phir bi dil hai hindustani lak...Aku mula memikirkan adakah aku semakin fanatik dgn tarian. Oh tidak. Rsnye belum. Sebab skang kat tv juga ada So you think you can dance. Season lps aku tgk. Kali ni tak tgk sgt sbb byk halangan. Aku x ske pengacara barunya. Tp setakat yang aku tgk, pesertanya mmg marvellous gak. The dance I mean...not the contestant la...





Dance India Dance, satu rancangan yang br kick start musim keduanya pada 18 Disember br2 ini. Aku tgk di tivi. 3 jam beb. Kalau tak silap aku sebelum Sehati Berdansa. Menarik sekali. Kami sekeluarga mula teruja utk tgk dan tgu rancangan ni sejak ternampak iklan uji bakat untuk Malaysia.



Kali ni jurinya rsnya masih sama. Yang pertama kalau korg nampak kat banner tu adalah Geeta Kapoor, Terrence Lewis dan Remo D'Souza. Lihat banner di bawah pula :



Korg leh lawati website rasmi rancangan ini dgn klik di sini.

Aku tak sabar menanti sambungan episod rancangan ni setiap minggu. Berdasarkan ulasan season lepas, peserta semua hebat2. Kali ini, dlm uji bakat pun kita dah boleh nampak sinar yang bakal muncul. Menarik...India, dance India dance....Lagu temanya akan jd lagu tema aku la utk beberapa bulan ni. Nak2 pula Sehati Berdansa dah nak melabuhkan tirainya untuk musim ketiga ni...

Yang pastinya, motif utama aku tgk siri ni selain tariannya, of coz la sbb salah satu jurinya, Terrence Lewis. Apa ada pada dia...? Korg tgklah sendiri.

p/s: Hujung minggu aku pada hari Sabtu pack hah. Pagi ada carta Sinar dan Hi-5. Petang ke malam dance, dance, dance...huhu

0 comments:

Related Posts with Thumbnails